Subject: FW: vaide esitamine
From: "RAM Info"
To: "RAM Info"
Date: Fri, 19 Jul 2024 11:54:13 +0300

From: Angela Valdi <[email-masked]>
Sent: Friday, July 19, 2024 11:46 AM
To: RAM Info <[email-masked]>
Subject: FW: vaide esitamine

  _____

Saatja: Sulev Nõmmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 17. juuli 2024 18:43
Adressaat: Anna-Maria Laanmets; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koopia: Lemmi Oro; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: vaide esitamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetavad,

Käesolevaga esitab Siidrikoda OÜ vaide meile esitatud haldusaktide osas
(ettekirjutus  20.05.2024 nr 12.2-3/063905-3 ja Teade  14.06.2024 nr
12.2-3/063905-4). Vaides käsitleb ettevõte ka üldisemaid teemasid
suhtluses Maksu- ja Tolliametiga, seetõttu peame otstarbekaks kaasata
sellesse protsessi ka Maksu- ja Tolliameti asedirektorit maksude alal ning
Rahandusministeeriumi kauaaegset Maksupoliitika osakonna juhti Lemmi Oro,
kelle juhtimisel on suurem osa kaasaegsest Eesti maksu- ja aktsiiside
poliitikast kujundatud. Regulatsioonide mõtteselgus ja tegelik eesmärk on
väga olulised ja vajadusel tuleb neid ka muuta.

Lugupidamisega,

Sulev Nõmmann

CEO, Siidrikoda OÜ

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mobile: +372 53311618

Website: kodas.ee <https://kodas.ee/>